Monday, February 27, 2012

AdiK iFfaH...

As'akum....
semalam aku g memborong kat sogo untuk beli baju raye kat budak iffah ni...fuhhh.....xdela memborong sakan tapi bila time nak bayar....banyaknyer kena bayar....sian kat laki kena kuar duit byk jadi aku dgn murah hati topup la sket....heheee...
aku beli baju raye kat iffah awal sebab time pose nanti aku baru habis pantang, jadi xkn la nk g memborong ngn baby yang baru 3 bulan..agak merumitkan jugak. tambah2 time pose...erkkkk.....xdpt dibayangkan.....
aku beli dress 2helai, jeans 1, tshirt ada sket....2 jer.....
jadi bila dah beli baju raye ni, bermakna aku ngn husband dah tetapkan warna tema fmily kitorang raye taun ni...
tapi bila dah sampai rumah....
aku tiba2 terpikir...
emmm...
rupanya2 aku xbeli satu barang pun untuk baby ni...
dah la nurse dah pesan suh ready brg2 bby...
tapi satu persiapan pun aku xbuat lagi...
sekali pikir...siannya....kat bby ni...
aku kena beli gak beli brg new born sbb baju iffah punya dah lusuh sgt...
iffah ni masa lahir kecik jer...jadi...
baju new born dia memang guna lama...
emmm...
nnti mama beli baju utk bby k...
lagipun mama pun xtau lagi gen bby...sama ada...

 
 boy..or....
girl...
.
.
.
.
tu la malu sgt...masa scan xnak tunjuk..dah agak merumitkan mama nak membeli barang...
next time kita shopping barang bby k...
 



2 comments:

  1. sonoknyer dah shopping tuk raya...!!! :)

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete