Wednesday, January 11, 2012

Golongan Atasan

Ni khas utk kat tempat keje aku jer k...kalau ada yang sama cam korang, hanya secara kebetulan sahaja...
Dimulakan dengan bismillah..
Hari ni tiba2 suhu aku naik secara mendadak..
.
.
.
.
.
.
COZ..
adakah patut bos menilai prestasi berdasarkan gred jawatan?????(emm korang jawab tau)
.
.
.
.
sape jawatan di atas diberikan markah prestasi yang tinggi sebab diorang di atas..
&
sape yang berada di bawah diberikan prestasi yang rendah sbb berada di bawah..sedangkan keje dah macam balaci...(maksudnyer semua keje kena buat)..
...emm orang  macam ni punya pemikiran pun ada lagi  pada masa sekarang (maksud aku orang yang buat penilaian laa...)
x guna ko jadi bos jika pemikiran masih lagi bukan menggambarkan seorang bos...
..
.
.
.
Pada Pendapat aku Yang x Berapa Nak pandai Ni la kannn..
Sepatutnya bagi penilaian prestasi ni mestilah berdasarkan keje yang telah dibuat..maksud aku..keje yang telah mencapai skop kerja bagi jawatan seseorang itu.....bukanya berdasarkan gred jawatan...
.
.
.
Sesekali ko telah bagi kesusahan pada sesorang, tidak mustahil kesusahan itu akan kembali pada ko gak nnti...kita tungggu dan lihat....
Tuhan itu Maha Adil....
.
.
.

1 comment:

  1. insya allah hajar. masalah kita akan selesai.:)

    ReplyDelete