Friday, August 5, 2011

hari lahir...


hari ni 5.8.2011 adalah hari lahir ku yang ke-27..emm xla tua sgt lagi aku  ni..heheheee..(prasan) sempena hari lahir aku, aku nak cerita sikit sebanyak hal mengenai aku..aku dilahirkan pada waktu pagi yang nyaman pada 5.8.1984 di sebuah kampung. aku anak kampung tapi kat oversea k...hehe..iaitu di KG.NEW ZEALAND, pahang..pastu masuk ke alam persekolahan..dari sek kat maran, kemudian kat sanggang temerloh, terus ke kok lanas kota bharu dan ke skudai(sekerat jalan jer)..

Ni adalah detik paling bersejarah dlm hidup aku pada 8.3.2009. aku telah menjadi isteri kepada seorang lelaki yang bernama Mohd Ikhwan. lelaki yang aku berharap dapat membawa aku ke Syurga..penukaran status. berkonsepkan warna kegemaran ku iaitu hujau..majlis berlangsung dengan jayanya seperti yang dirancang.(wlpn terdapat sedikit sumbingnyer..) kemudian aku mengalami detik yang aku hanya pikir tuhan hanya nk menduga aku..emm xyah citer hal y sedih la kat sini..:(

Ni satu lagi detik yang terindah dalam hidup aku. pada 4.7.2010 jam 3.45pm, aku telah selamat melahirkan seorang hamba Allah iaitu Iffah Hadhirah. aku bersyukur dengan segala nikmatMu Ya Allah kerana memberi aku kesempatan merasai nikmat menjadi seorang ibu. aku harap dapat mencorak sehelai kain putih ni dengan berjaya.

Dan ini adalah keluarga bahagia aku sekarang..


Serta Iffah yang sedang membesar..emm dah pandai jln anak mama ni...Inilah serba sedikit tentang hidup aku sekarang sehingga genap usia 27Tahun.

2 comments:

  1. oit...mamaiffah gelabah...
    nape byk sgt slah ejaan nie...ko gundah gelana erk coz tak dpt pe2 lg dr seorg lelaki yg bernama mohd ikhwan erk...hihihi...tuntut beb tuntut..

    pe2pun selamat hari lahir kwnku...smoga pjg umor, murah rezki...sukses alwyz...n 'aaa yelahh...' sll

    from : im.ur.wife.mawi

    ReplyDelete
  2. hajar, HEpi befday k:). although, big celebration tak buat, tapi aku ucapkan moga pjg umur n murah rezeki:),

    jadi isteri yg baik, mak yang mithali...n anak yang baik..

    apa yang allah bagi sebenarnya dah terbaik untuk kita. terima seadanya dan didik jadi lagi terbaik..:)
    sayang ko hajar ...

    ReplyDelete